Նախագծի թեման-Ածխաջրերը և մարդու
վերաբերմունքը դրանց մկատմամբ
Նախագծի կարևորություն- Աշակերտներին
ծանոթացնել կենսաբանորեն կարևոր
նյութերի հետ, նրանց կառուցվածխի,
հատկությւոնների, օրգանիզմի կենսագործունեության պրոցեսում
տեղի ունեցող փոխակերպւոմներին:
Նախագծի նպատակը- ա. Կրթական
- ընդհանրացնել և համակարգել սովորողների
գիտելիխները ածխաջրերի, դրանց տարատեսակների մասին:
Բացահայտել ածխաջրերի նշանակությունը բնության
մեջ ևմարդու կյանխում:
բ.Զարգացնող -
ակտիվացնել սովորողների իմացական
գործունեություն , խնդիէների վերլուծման ևհամադրման միջոցով
նպաստել սովորողների տրամաբանական
մտածողության զարկացմանը :
գ. Դաստիրակչական – ձևավորել համատեղ
, ստեղծագործաբար աշխատելու
կարողությունները: Նպաստել սեփական
ուժերի նկատմամբ ինխնավստահության ձեռք բերման , այլոց մըտքերն
ու գաղափարները , կարծիքները
գնահատելու կարողության ձևավորմանը:
Նախագծի մասնակիցները – xii դասարան
Նախագծի ժամկետի
տևողությունը-1ժամ
Նախագծի արդյունքները-եթե աշակերտը
արդեն կարողանում է գիտակցել թե ածխաջրերը ինչ նշանակւոթյուն ունի բնության մեջ և մարդու
կյանքում , ուրեմն հասել ենք մեր նպատակին:
Նախագծի ռեսուրսները.- Ինտերնետ. դասագիրք,
թուղթ, գրիչ, տեսախցիկ:
Նախագծի ընթացքը- 1. Օգտագործել լրացուցիչ
գրականություն և ինտերնետ
ցանցի օգնությամբ հավաքել
տեղեկություն թեմայի վերաբերյալ:
2.Այնուհետև սկսվում
է երեք
տեսանկյուններով ածխաջրերի նշանակության
վերաբերյալ բանավեճ-քննարկում:
ա.Լավատեսներ
Այս երեխաները խոսում են ածխաջրերի նշանակոոոություն մարդու
կյանքում: Նրանք
կազմում են բուսական
և կենդանական բջիջների
անբաժանելի մասը:
Այս երեխաները խոսում
են ածխաջրերի վնասակար
հետևանքների մասին:
գ.Իրատեսներ
Այս երեխաները խոսում
են ,բնության մեջ ոչինչ պատահական
լինել չի կարող,
ամեն ինչ փոխկապակցված
է:
Ամեն մի նյութ պետք է դիտարկել բազմակողմանիորեն, հաշվի առնելով նրա դրական և բացասական կողմերը:
Առարկաների, առարկայական խմբերի
կապը- բնագիտություն, ֆիզիկա, մոնոսախարիդներ, դիսախարիդներ, պոլիսախարիդներ:
Նախագծի հեղինակ –Ա.Թանգամյան
Հեղինակի էլեկտրոնային
հասցե-
No comments:
Post a Comment